fbpx

Az interperszonális konfliktus kettő-, de akár több személy közötti konfliktus, amely egyaránt kapcsolódhat a munka világához és a magánélethez. Az interperszonális konfliktusok kibontakozhatnak többek között véleményi, megközelítésbeli vagy érdekkülönbségek miatt. Az üzleti életben az interperszonális (vezető és beosztott, vagy beosztott és beosztott között kialakuló) konfliktusok feloldása alapvető fontosságú az eredményes munkavégzés érdekében.

Tudj meg többet arról, hogyan simítsd el a konfliktust két kolléga között!

Olvass bele a könyvembe: A motivált munkatárs létezik

 

Szeretnéd megérteni az embereid működését?

Szeretnéd, ha az embereid valódi szövetségeseid lennének?

Szeretnél sikeres és szerethető vezetővé válni?

 

CSATLAKOZZ TE IS AZ ORSZÁG EGYETLEN VEZETÉSPSZICHOLÓGIAI AKADÉMIÁJÁHOZ!

 

TeamGuide Vezetői Akadémia Kaszás Péterrel