Az empátia egy érzelmi és szociális intelligencia, vezetői kompetencia, amely a társadalmi tudatosság és a kapcsolatkezelés alapját képezi. Ez a beleérző képesség úgy határozható meg, hogy egy adott személy képes megérteni más emberek érzéseit és felismerni, hogyan érezné magát az ő helyzetében.
Az empatikus vezetők képesek sokféle emberrel kapcsolatba lépni, figyelmesen hallgatni és hatékonyan kommunikálni, így kijelenthető, hogy ez a képesség rendkívül fontos a cég irányítása és a vezetői kompetencia szempontjából.
A vezetői érzelmi intelligencia fejlesztése pedig hozzájárul a hatékony cégen belüli kommunikációhoz.
Olvass bele a könyvembe: A motivált munkatárs létezik
Szeretnéd megérteni az embereid működését?
Szeretnéd, ha az embereid valódi szövetségeseid lennének?
Szeretnél sikeres és szerethető vezetővé válni?
CSATLAKOZZ TE IS AZ ORSZÁG EGYETLEN VEZETÉSPSZICHOLÓGIAI AKADÉMIÁJÁHOZ!