A szervezeti kultúrára sokan tekintenek úgy, mint az üzleti élet egy újabb trendi fogalmára. A valóságban pedig jóval többről beszélünk egy divatos buzzword-nél. A szervezeti kultúra
A modern munkahelyek dinamikus környezetet kínálnak, sokféle feladattal és sokféle kihívással. Ahhoz pedig, hogy egyszervezet jól működhessen, a különböző részlegek és a dolgozók közti együttműködés kulcsfontosságú.
Az üzleti világ folyamatosan változik. Minden időszaknak megvannak a meghatározó munkahelyi trendjei, amelyek hatással vannak a cégekre. Az elmúlt évek egyik legkiemelkedőbb változása pedig nem más,
Az üzleti világ egyre gyorsabb ütemben változik, a vállalatoknak pedig alkalmazkodniuk kell ehhez a folyamatosan változó környezethez. Éppen ezért a cégvezetők számára a reziliencia ma már
A munkahelyi problémák felmerülése a legtöbb cég életében elkerülhetetlen. Ezek a problémák azonban a legtöbb esetben egyszerűen megoldhatók, méghozzá a megfelelő kommunikációs stratégia alkalmazásán keresztül. Éppen
Ha valaki először kerül vezetői szerepbe, előfordulhat, hogy gondot okoz számára a székfoglaló beszéd felépítése és előadása. Pedig ez egy nélkülözhetetlen lépés annak érdekében, hogy jó
Munkánk során gyakran találkozhatunk olyan feladatokkal, amelyek elvégzése, ha nem is lehetetlennek, de túlságosan terhesnek tűnhet. Ilyenkor hajlamosak vagyunk arra, hogy a szőnyeg alá söpörjük a
„Segítség, csapattagból vezető lettem!” – talán ez a téma a leggyakoribb, amit a középvezetőktől szoktunk hallani. Sokan ugyanis nem tudják, hogyan is birkózzanak meg a felelősséggel
Vezetőként az élet nem mindig habostorta. Az egész céget kézben kell tartanod, instruálnod kell a beosztottak munkáját és a legapróbb részletekre is oda kell figyelned. Ha