fbpx

A szervezeti kultúra a szervezeten belül jellemző szokások, alapvető értékek, normák, és viselkedési minták összessége. A szervezeti kultúra alapjaiban határozza meg egy szervezet sikerét és hosszú távú fenntarthatóságát, ennek jelentőségét egyre több vezető és szakértő ismeri fel az elmúlt években.
A szervezeten belüli értékek és küldetés, a normák és a szokások, a kommunikációs és a vezetési stílus mind a szervezeti kultúra részét képezik, amelynek ma már kiemelkedő jelentősége van a munkaerőtoborzás tekintetében is.

Alapvetően négy különböző szervezeti kultúra típust különböztethetünk meg:

  • hierarchikus
  • innovatív
  • eredményközpontú
  • együttműködő

A szervezeti kultúra átalakításának lépései.

Olvass bele a könyvembe: A motivált munkatárs létezik

 

Szeretnéd megérteni az embereid működését?

Szeretnéd, ha az embereid valódi szövetségeseid lennének?

Szeretnél sikeres és szerethető vezetővé válni?

 

CSATLAKOZZ TE IS AZ ORSZÁG EGYETLEN VEZETÉSPSZICHOLÓGIAI AKADÉMIÁJÁHOZ!

 

TeamGuide Vezetői Akadémia Kaszás Péterrel