fbpx

Az érzelmi intelligencia (EQ) egyrészt önmagunk, -érzéseink, gondolataink, viselkedésünk- megértése, másrészt a környezetünk, más emberek érzéseinek és viselkedésének megértése, az úgynevezett ön- és társadalmi tudatosság.

Az EQ mindezeken felül magában foglalja az empátiát, mások „felfogását” is. A képesség birtokában megérthető, hogyan érzik mások magukat, miért viselkednek úgy-ahogy, mindez pedig lehetővé teszi a kapcsolatok hatékonyabb kezelését.

Munkahelyi környezetben az IQ mellett az EQ, tehát az érzelmi intelligencia szerepe is egyre hangsúlyosabbá vált az utóbbi időben. A beosztottak mellett a vezetőnek is magas érzelni intelligenciával kell rendelkeznie ahhoz, hogy megfelelő vállalati kultúra alakulhasson ki.

Ismerd meg, hogyan fejleszthető a vezetői érzelmi intelligencia!

Olvass bele a könyvembe: A motivált munkatárs létezik

 

Szeretnéd megérteni az embereid működését?

Szeretnéd, ha az embereid valódi szövetségeseid lennének?

Szeretnél sikeres és szerethető vezetővé válni?

 

CSATLAKOZZ TE IS AZ ORSZÁG EGYETLEN VEZETÉSPSZICHOLÓGIAI AKADÉMIÁJÁHOZ!

 

TeamGuide Vezetői Akadémia Kaszás Péterrel